2009-10-25

Tebax till skolan igen

Sådär, då va sista VFUn någonsin avslutad. Imorrn är det dags att bege sig tillbaka till högskolan igen. Temat som jag körde under praktiken blev riktigt bra. Eleverna var tyvärr lite sega med att komma igång och jobba men till slut så kom de faktiskt igång riktigt bra. Pga att två dagars undervisning gick bort för dem under sista veckan så hann inte alla klasserna avsluta projektet under min praktik så därför måste jag komma tillbaka vid tre tillfällen under veckan efter lovet. Men va gör man inte för sina elever ;). Jag måste ju få se hur resultatet blir, annars känns det bara oavslutat.

Imorrn är det som sagt dags att återvända till högskolan, det är högt tid att ta tag i examensarbetet. Så nu är det bara till att vässa pennan och plocka fram all härlig litteratur. Se upp Vygotskij, nu kommer jag!

Inga kommentarer: