2009-09-26

Plugg

Varför ska det va så förbaskat svårt för små barn att sova ordentligt på natten? Har haft ytterligare en natt från helvetet o inte nog med att man är riktigt riktigt trött, nu har man dessutom åkt på nån typ av nackspärr! Räcker det inte med påsar under ögonen längre?? Hur som helst, nu börjar det bli hög tid att börja producera lite text. Har en inlämning på måndag som jag inte har börjat med än. Trodde dessutom att jag hade några av böckerna hemma men tydligen så har osynlige mannen varit framme o gömt dem eller nåt. Segt är det iaf! Blir väl till att åka in till Högskolan o sitta där hela dan.

2 kommentarer:

Malkan sa...

Je herregud, va säger man de e som att skitungarna känner på sig att man har mkt att göra. Själv har man åkt på svininfluensan skulle jag tro så någon text blir det inte här i alla fall. Men jag är imponerad av din ambition.

Anonym sa...

Jag sitter oxå och försöker ordbajsa ihop min essä......men det blir mest att läsa bloggar. Och så måste man ju skörda och så nytt också....bara jobb, jobb, jobb!